Praktische informatie
Raadpleeg vooraf mijn voorlichting.
Aanmelden voor contact of kennismakingsgesprek
Aanmelden
Laat via het contactformulier of een email weten dat je contact of een kort kennismakingsgesprek wilt. Ik bel je dan terug om te bespreken welke hulp ik kan geven, op welke termijn, wat dit kost en wat je moet doen om je zorgverzekering (een deel van deze) kosten te laten betalen. Je kunt deze informatie ook in mijn voorlichting lezen.
Tijdens de aanmelding dien je deze Aanmeldingsovereenkomst uit te printen, in te vullen en te ondertekenen.
Afspraak maken voor een consult
Afspraak maken voor een consult
Na het kennismakingsgesprek kun je een afspraak maken voor een consult. Het consult kan op mijn praktijklocatie (zie onder), of kan, in onderling overleg, via telefoon of internet (online).
Afspraak afzeggen/wijzigen
Afspraak afzeggen/wijzigen
Je kunt een afspraak afzeggen/wijzigen door te bellen, het contactformulier in te vullen of een e-mail te sturen. Tot 24 uur van te voren is dit kosteloos, anders gelden de kosten in de Betalingsvoorwaarden.
Belangrijke documenten
Belangrijke documenten
- Aanmeldingsovereenkomst en privacyverklaring
- Voorlichting bij kennismakingsgesprek
- Stappenplan zorg
- Algemene voorwaarden
- Betalingsvoorwaarden
- Privacybeleid
- Dossier en geheimhouding
- Klachtenregeling
- Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling
Crisisdienst en waarnemer
Crisisdienst en waarnemer
Ik heb buiten mijn werktijden geen crisisdienst of vervanger. Neem bij spoedeisende zaken contact op met je huisarts, of buiten kantooruren (na 17.00 en in het weekend) met de huisartsenspoedpost, zie Huisartsenposten Amsterdam . Alleen via een arts kun je verwezen worden naar spoedeisende GGZ hulp van een van de crisisdiensten. Heb je te maken met verplichte ggz dan kun je anoniem bellen, mailen of chatten met een onafhankelijke patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) in de ggz.
Denkt je aan zelfmoord of ben je bang dat een bekende dat zal doen, dan kun je 24/7 bellen met 0900-0113 of chatten via 113 Zelfmoordpreventie.
Ben je slachtoffer van een misdrijf dan kunt je je ook wenden tot Slachtofferhulp via: https://www.slachtofferhulp.nl/ of bellen met 0900-0101.
MIJN GEGEVENS
MIJN GEGEGENS
Behandelaar: Iva Sušac MSc
BIG: 19919069025 AGB: 94114248
Locatie: Frederiksplein 6-1 1017XM Amsterdam AGB: 94067531
Bereikbaar: OV (tram 4, 19, …, bus 355 )
Post: Rietzangerweg 110, 1111VN Diemen
Email:
Zorgdomein: Psycholoogvoormij
Zorgmail:
Telefoon: 0639448602 (di-vr 9.00-19.00)
Chatten/online via Teams: 0639448602
KvK: 89642384
Bank: NL87 KNAB 0609 4656 35
Btw-id: NL004749678895
Aangesloten bij: LVVP
Praktijk locatie
Praktijk locatie
De praktijk bevindt zich : Frederiksplein 6-1 Amsterdam.
Klik op de link om naar Google maps te gaan.
Openbaar vervoer: tram 4, 19, …, bus 355
Cliëntportaal voor online werken
Cliëntportaal
Als je toestemming geeft voor het gebruik van het Teams Cliëntportaal kunnen we efficiënt samenwerken en heb je online toegang tot de belangrijkste documenten van je dossier.
Tarieven / financieel
Voor tarieven, betaling en de vergoeding door je zorgverzekering, lees verder…
Telefoon/openingstijden
Telefoon/openingstijden
Wanneer ik in gesprek ben, neem ik liever geen telefoon aan. Als je de voicemail inspreekt, noem dan duidelijk je naam, het telefoonnummer waarop je teruggebeld wilt worden en het onderwerp van je vraag. Ik bel je dan tussen 9.00 en 19.00 zo snel mogelijk terug.
Verklaring aanvragen
Verklaring aanvragen
Indien je voor een advocaat, het UWV of een verzekering een verklaring van mij nodig hebt over je mentale toestand of je behandeling, dan wordt in deze richtlijn van het NIP uitgelegd hoe je aan de benodigde informatie kunt komen. Als (toekomstig) behandelaar zal ik de verklaring niet zelf opstellen of verstrekken.
Ik mag op basis van mijn beroepsgeheim alleen informatie delen met rechtstreeks betrokken zorgverleners, zie de Wegwijzer Wet- en Regelgeving voor Psychologen – NIP. Ik ga dan ook niet in op informatieverzoeken van advocaten enz., en ook niet als je hen schriftelijk zou hebben gemachtigd om informatie bij mij op te vragen.
Versturen van privacygevoelige gegevens
Versturen van privacygevoelige gegevens
Klassieke media zoals SMS en email zijn onbeveiligd. Het is daarom niet veilig om gevoelige informatie zoals je BSN nummer, de brief van je huisarts, je aanmeldingsformulier of (andere) informatie over je medische toestand te versturen via deze media. De volgende mogelijkheden zijn veiliger:
- Persoonlijk overhandigen
- Brief per post
- Contact via telefoon of Teams Cliëntportaal
- Email via Zorgmail
Voor een klacht, probleem of compliment
Voor een klacht, probleem of compliment
Als je een klacht hebt over mij of de behandeling, of een ander probleem, vul dan het klachtformulier in of stuur een bericht. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact op.
Ik stel het ook op prijs als je een “compliment” wilt delen.
Wachttijden
Wachttijden
Op 1 mei 2024 was de gemiddelde wachttijd over de afgelopen 2 maanden, vanaf het eerste contact:
- intake: 1 week
- behandeling: 2 weken.
Zie Kiezen in de ggz voor een overzicht van de actuele wachttijd; vraag zo nodig wachtlijstbemiddeling aan bij je zorgverzekeraar.
Werkwijze
Werkwijze
Voor het kennismakingsgesprek, intake, behandeling, nazorg, het cliënt-dossier en het informeren van de huisarts, lees verder…
MEDEDELING / COMMUNICATION
Er zijn geen mededelingen
Waarom Psycholoogvoormij ?
- ik hanteer geen wachtlijst;
- ik bied een persoonlijke benadering en toewijding;
- ik ben transparant over alle facetten van de behandeling;
- ik ga mee met de ontwikkelingen in mijn vakgebied, maar blijf kritisch en genuanceerd;
- ik ga zorgvuldig om met je privacy;
- ik ben goedkoper dan een ggz-instelling.