Praktische informatie

Aanmelden

Aanmelden

Laat via het contactformulier of een mail weten wat je wilt. Geef aan of je een verwijsbrief hebt en vermeld je telefoonnummer. Vermeld geen privacygevoelige informatie. Mocht je dit wel willen doen, gebruik dan een van deze mogelijkheden.

Ik hanteer geen wachtlijst. Ik streef ernaar je aanmelding binnen drie werkdagen te beantwoorden. Als ik ruimte heb voor het starten van een nieuwe behandeling nodig ik je uit voor een (online/telefonisch) kennismakingsgesprek. welke dan binnen een maand plaats vindt. Als ik geen ruimte heb laat ik je dat ook weten.

Voorbereiding op het kennismakingsgesprek
Ik adviseer je om je op het kennismakingsgesprek voor te bereiden door de paragraaf over het kennismakingsgesprek te lezen. Hierdoor zal hetgeen ik je vertel beter blijven hangen, en kun je mij gerichtere vragen stellen als dingen niet helemaal helder zijn.


Afspraak maken/locatie

Afspraak maken

Je kunt een afspraak maken voor:

Fysiek consult: Frederiksplein 6-1 Amsterdam ; of

Online consult: via het Teams Cliëntportaal.

Gebruik het contactformulier, of bel, app of stuur een email om te vragen een afspraak te maken, zie ALGEMENE GEGEVENS. Ik reageer dan zo spoedig mogelijk.


Afspraak afzeggen/wijzigen

Afspraak afzeggen/wijzigen

Je kunt een afspraak afzeggen/wijzigen door te bellen, het contactformulier in te vullen of een e-mail te sturen. Tot 24 uur van te voren is dit kosteloos, anders gelden de kosten in de Betalingsvoorwaarden.


ALGEMENE GEGEVENS

ALGEMENE GEGEGENS

Behandelaar: Iva Sušac MSc
BIG: 19919069025 AGB: 94114248
Locatie: Frederiksplein 6-1 1017XM Amsterdam AGB: 94067531
Bereikbaar: OV (tram 4, 19, …, bus 355 )
Post: Rietzangerweg 110, 1111VN Diemen
Email:
Zorgdomein: Psycholoogvoormij
Zorgmail:
Telefoon: 0639448602 (di-vr 9.00-19.00)
Chatten/online via Teams: 0639448602
KvK: 89642384
Bank: NL87 KNAB 0609 4656 35
Btw-id: NL004749678895
Aangesloten bij: LVVP


Algemene vraag

Algemene vraag

Als je contact zoekt met een algemene vraag dan staat het antwoord misschien al op pagina Algemene voorwaarden. Gebruik anders het contactformulier of de telefoon om de vraag te stellen.


Bij spoed

Bij spoed

De praktijk heeft geen crisisdienst. Neem bij spoedeisende zaken contact op met je huisarts, of buiten kantooruren (na 17.00 en in het weekend) met de huisartsenspoedpost, zie Huisartsenposten Amsterdam . Alleen via een arts kun je verwezen worden naar spoedeisende GGZ hulp van een van de crisisdiensten. Heb je te maken met verplichte ggz dan kun je anoniem bellen, mailen of chatten met een onafhankelijke patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) in de ggz.

Denkt je aan zelfmoord of ben je bang dat een bekende dat zal doen, dan kun je 24/7 bellen met 0900-0113 of chatten via 113 Zelfmoordpreventie.

Ben je slachtoffer van een misdrijf dan kunt je je ook wenden tot Slachtofferhulp via: https://www.slachtofferhulp.nl/ of bellen met 0900-0101.


Compliment, klacht of probleem

Compliment, klacht of probleem

Als je een klacht hebt over mij of de behandeling, of een ander probleem, vul dan het klachtformulier in of stuur een bericht. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact op.

Ik stel het ook op prijs als je een “compliment” wilt delen.


Documenten

Documenten


Financieel

Voor tarieven, betaling en de vergoeding door je zorgverzekering, lees verder…


Locatie praktijk

Locatie praktijk Frederiksplein

De praktijk bevindt zich : Frederiksplein 6-1 Amsterdam.
Klik op de link om naar Google maps te gaan.

Openbaar vervoer: tram 4, 19, …, bus 355


Voorlichting

Voorlichting

Wat je wilt weten voordat je gebruik gaat maken van mijn diensten staat bij de informatie van het Kennismakingsgesprek.


Samenwerken via cliëntportaal

Samenwerken

Als je toestemming geeft voor het gebruik van het Teams Cliëntportaal kunnen we efficiënt samenwerken en heb je online toegang tot de belangrijkste documenten van je dossier.


Telefoon/openingstijden

Telefoon/openingstijden

Wanneer ik in gesprek ben, neem ik liever geen telefoon aan. Als je de voicemail inspreekt, noem dan duidelijk je naam, het telefoonnummer waarop je teruggebeld wilt worden en het onderwerp van je vraag. Ik bel je dan tussen 9.00 en 19.00 zo snel mogelijk terug.


Versturen van privacygevoelige gegevens

Versturen van privacygevoelige gegevens

Klassieke media zoals SMS en email zijn onbeveiligd. Het is daarom niet verstandig om gevoelige informatie zoals je BSN nummer, de brief van je huisarts, je aanmeldingsformulier of (andere) informatie over je medische toestand te versturen via deze media.

Ik bied je de volgende mogelijkheden voor het versturen van gevoelige informatie:

  • Door persoonlijk te overhandigen
  • Door het sturen van een brief
  • Door te delen met behulp van het Teams Cliëntportaal (gratis)
  • Door het versturen van een Zorgmail (gratis)

De eerste en laatste optie zijn het meest veilig.


Wachttijden

Wachttijden

Op 1 mei 2024 was de gemiddelde wachttijd over de afgelopen 2 maanden, vanaf het eerste contact:

  • intake: 1 week
  • behandeling: 2 weken.

Zie Kiezen in de ggz voor een overzicht van de actuele wachttijd; vraag zo nodig wachtlijstbemiddeling aan bij je zorgverzekeraar.


Werkwijze

Werkwijze

Voor het kennismakingsgesprek, intake, behandeling, nazorg, het cliënt-dossier en het informeren van de huisarts, lees verder…


Waarom Psycholoogvoormij ?

  • ik hanteer geen wachtlijst;
  • ik bied een persoonlijke benadering en toewijding;
  • ik ben transparant over alle facetten van de behandeling;
  • ik ga mee met de ontwikkelingen in mijn vakgebied, maar blijf kritisch en genuanceerd;
  • ik ga zorgvuldig om met je privacy;
  • ik ben goedkoper dan een ggz-instelling.
Call Now Button