Aanmelden

INHOUD

  1. Wachttijden
  2. Aanmelden voor een kennismakingsgesprek
  3. Stel een algemene vraag
  4. Melden van een probleem of klacht
  5. Delen van een compliment

1. Wachttijden

Op 1 februari 2024 was de gemiddelde wachttijd over de afgelopen 2 maanden, vanaf het eerste contact:

  • intake: 1 week
  • behandeling: 2 weken.

Zie Kiezen in de ggz voor een overzicht van de actuele wachttijd; vraag zo nodig wachtlijstbemiddeling aan bij je zorgverzekeraar.

2. Aanmelden voor een kennismakingsgesprek

Laat via het contactformulier of een mail weten dat je een kennismakingsgesprek wil. Geef aan of je een verwijsbrief hebt en vermeld je telefoonnummer. Vermeld geen privacy gevoelige informatie. Mocht je dit wel willen doen, gebruik dan een van deze mogelijkheden.

Ik hanteer geen wachtlijst. Ik streef ernaar je aanmelding binnen drie werkdagen te beantwoorden. Als ik ruimte heb voor het starten van een nieuwe behandeling nodig ik je uit voor een (online/telefonisch) kennismakingsgesprek welke dan binnen een maand plaats vindt. Als ik geen ruimte heb laat ik je dat ook weten.

Voorbereiding op kennismakingsgesprek
Ik adviseer je om je op het kennismakingsgesprek voor te bereiden door dit te lezen. Hierdoor zal hetgeen ik je vertel beter blijven hangen, en kun je mij gerichtere vragen stellen als dingen niet helemaal helder zijn.

3. Stel een algemene vraag

Als je contact zoekt met een algemene vraag dan staat het antwoord misschien al op pagina Algemene voorwaarden. Pagina Praktische informatie beschrijft nog meer manieren om in contact te komen.

4. Melden van een probleem of klacht

Als je een klacht hebt over mij of de behandeling, vul dan het klachtformulier in of stuur een bericht. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact op.

4. Delen van een compliment

Ik stel het op prijs als je een “compliment” wilt delen.

Call Now Button